Znaleziono 55 wyników

autor: kisza77
pn lis 19, 2012 2:43 pm
Forum: Aktualności z branży
Temat: Sprzęt - liternictwo
Odpowiedzi: 29
Odsłony: 25026

Re: Sprzęt - liternictwo

to załóżmy że piaskarka zwykła pyłowa czy z herubina za około 2 tys zł, czy tez inna w tej cenie. bylem kiedys u liternika i miał piaskarke kolmana tą niby bezpyłową ale i tak piaskował nią pyłowo w kabienie, jak zapytałem jaki kompresor to powwiedzial im wiekszy tym lepszy... wiec juz nic nie rozum...
autor: kisza77
pt lis 16, 2012 8:39 am
Forum: Aktualności z branży
Temat: Sprzęt - liternictwo
Odpowiedzi: 29
Odsłony: 25026

Re: Sprzęt - liternictwo

Witam Panowie prosze o pomoc, czy taka sprężarka wystarczy do piaskowania: (2800zł) http://allegro.pl/metabo-sprezarka-kompresor-profi-390-10-150-i2722750243.html Czy musze kupić na przykład takA : (4200zł) http://allegro.pl/metabo-sprezarka-profi-515-11-200-gdynia-kompresor-i2722075137.html Czy na ...
autor: kisza77
śr mar 14, 2012 12:11 pm
Forum: Aktualności z branży
Temat: Złocenie liter
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 27042

Złocenie liter

Panowie jak to jest kamieniarz powiedział mi że malowanie liter złota farbką jest do niczego i po krótkim czasie litery nie są złote tylko zaczynaja wpadac w brąz. Powiedział mi, że tylko malowanie na czarno lub srebrno wchodzi w gre... A jeżeli chce złote to musi być nakładane złoto listkowe.. Jak ...
autor: kisza77
śr mar 07, 2012 8:53 am
Forum: Aktualności z branży
Temat: Sprzęt - liternictwo
Odpowiedzi: 29
Odsłony: 25026

Re: Sprzęt - liternictwo

a co masz na mysli metodą prób i błędów? podpowiedz coś, bo może scierniwo mam złe i tu tez tkwi problem ze zdziera folie;/
autor: kisza77
wt mar 06, 2012 4:20 pm
Forum: Aktualności z branży
Temat: Sprzęt - liternictwo
Odpowiedzi: 29
Odsłony: 25026

Re: Sprzęt - liternictwo

panowie to poradzcie juz tak ostatecznie i zamawiam, dla poczatkujacego ktora folia lepsza: 0,4mm czy 0,55mm ? bede bral z abry i tam maja tylko takie 2 grubosci akurat, pozdro chyba ze ten korund ktorym piaskuje jest dupny, podam linki do allegro: http://allegro.pl/korund-scierniwo-do-piaskowania-1...
autor: kisza77
wt mar 06, 2012 7:56 am
Forum: Aktualności z branży
Temat: Sprzęt - liternictwo
Odpowiedzi: 29
Odsłony: 25026

Re: Sprzęt - liternictwo

czy taka może być? :
http://www.e-weha.pl/folia-rafatec-p-242.html

jak nie to prosze podaj linka do takiej żeby była ok. znalazlem jeszcze 2 inne z abry:

http://www.abra.pl/content/folia-hard-04

http://www.abra.pl/content/folia-hard-045

mam ploter summa cut jak co.
autor: kisza77
pn mar 05, 2012 10:30 pm
Forum: Aktualności z branży
Temat: Sprzęt - liternictwo
Odpowiedzi: 29
Odsłony: 25026

Re: Sprzęt - liternictwo

to jaka folie mam kupić dokładnie, 0,4mm? nie chce strzelic kolejnej gafy;/
autor: kisza77
pn mar 05, 2012 9:30 pm
Forum: Aktualności z branży
Temat: Sprzęt - liternictwo
Odpowiedzi: 29
Odsłony: 25026

Re: Sprzęt - liternictwo

to powiem tak...ja ustawiam dosłownie minimalne cisnienie bo kazde wyższe rozrywa folie;/ nawet jak macham dysza jak powalony;/ sama dysza jest 8mm... na minimalnym cisnieniu jeszcze cos sie da, powoli sie matowieje poler i cos tam piaskuje, ale czuje ze takim tempem to 2 godziny bede piaskowal... j...
autor: kisza77
pn mar 05, 2012 5:31 pm
Forum: Aktualności z branży
Temat: Sprzęt - liternictwo
Odpowiedzi: 29
Odsłony: 25026

Re: Sprzęt - liternictwo

ok, może to folia...

ale jaka degradacja korundu? i jakie cisnienie dajesz na swoja piaskarke? może ja daje tez za duże cisnienie...;////
autor: kisza77
pn mar 05, 2012 5:11 pm
Forum: Aktualności z branży
Temat: Sprzęt - liternictwo
Odpowiedzi: 29
Odsłony: 25026

Re: Sprzęt - liternictwo

Panowie podbijam temat, bo mam wielki problem! ;// Mam ta piaskarke kolmana i pierwszy raz chcialem sprobowac cos nia wypiaskowac, wzialem kawalek granitu, wycialem cos ploterem i mam problem bo zdziera mi folie? Gdzie jest mój błąd? Folie mam HARTCON 0,25mm grubości? Czy to za mało? Piaskuje korund...
autor: kisza77
wt lut 28, 2012 8:50 pm
Forum: Aktualności z branży
Temat: bardzo pilne
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 3665

Re: bardzo pilne

a trzyma ten klej bardzo mocno? bo jest dośc tani dlatego pytam?
autor: kisza77
pn lut 27, 2012 5:42 pm
Forum: Aktualności z branży
Temat: bardzo pilne
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 3665

bardzo pilne

Panowie czego używacie jak wklejacie pręt zbrojeniowy w podstawe i tablice. Wiadomo podstawa nawiercona na 5 cm i tablica od dołu na 10 cm i wkłada sie pręt żeby tablica sie nie przewróciła. Czym to kleiecie, jakim srodkiem? Bardzo pilne, prosze o jakis środek albo konkretną nazwe produktu... pozdra...
autor: kisza77
ndz sty 15, 2012 1:29 pm
Forum: Aktualności z branży
Temat: Zdjęcia na nagrobek
Odpowiedzi: 26
Odsłony: 32236

Re: Zdjęcia na nagrobek

ktos odpowie? :(
autor: kisza77
wt sty 03, 2012 9:02 pm
Forum: Aktualności z branży
Temat: Montaż Nagrobka Na Placu
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 3832

Montaż Nagrobka Na Placu

Witam Mam pytanie odnosnie montazu nagrobkow na placu/wystawce. Jak wiadomo zdecydowana wiekszosc kamieniarzy na swoich zakladach wystawia gotowe nagrobki do wgladu klienta. Powiedzcie mi prosze czy elementy takiego nagrobka sa czyms posklejane? Czy po prostu ulozone na sucho obok siebie? Bardzo mni...
autor: kisza77
ndz wrz 25, 2011 9:20 pm
Forum: Aktualności z branży
Temat: Zdjęcia na nagrobek
Odpowiedzi: 26
Odsłony: 32236

Re: Zdjęcia na nagrobek

odnosnie tej fotoceramiki czyli posylam fote i place za zdjecie wykonane na porcelanie ktore jest juz gotowe i jedyne co trzeba zrobic to przykleic je na nagrobku, tak? to pytam od razu o zdjecia do ktorych uzywane sa te ramki z brazu, jak to sie odbywa? kto wykonuje takie zdjecie ktore potem oprawi...
autor: kisza77
ndz wrz 25, 2011 6:39 pm
Forum: Aktualności z branży
Temat: Zdjęcia na nagrobek
Odpowiedzi: 26
Odsłony: 32236

Zdjęcia na nagrobek

Czy ktos mi powie jak odbywa sie ten proces? Zamawiajacy dostarcza zdjecie zmarlego kamieniarzowi i co dalej? Sami obrabiacie takie zdjecie, czy robi to jakis fachowiec z tej dziedziny? Jest wiele sposobow, slyszalem o zdjeciach na porcelanie, szarych, w kolorze, sepia itd Nie pytam o wizerunki na k...
autor: kisza77
śr wrz 21, 2011 2:14 pm
Forum: Aktualności z branży
Temat: Fachowa Porada
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 12113

Re: Fachowa Porada

dziekuje za odpowiedz, a mozesz mi jeszcze powiedziec czemu przy montazu nagrobka, jak kamieniarz montuje go na 2 podkladach betonowych daje jeszcze zaprawe pod te podklady przy obu koncach? Co to daje? Jezeli ma sie ziemia zapasc to i tak sie zapadnie, wiec po co ta zaprawa jeszcze pod te podklady?...
autor: kisza77
wt wrz 20, 2011 8:52 am
Forum: Aktualności z branży
Temat: Fachowa Porada
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 12113

Fachowa Porada

Powstał temat o demontażu i ponownym montażu nagrobka i od razu nasuwa mi sie pytanie, a nawet kilka. Z tego co sie dowiedzialem jak kamieniarz stawia nagrobek i wie o tym, ze jeszcze bedzie robiony dochowek to montuje elementy nagrobka na sam cement + woda i wtedy przy demontażu wystarczy gumowy mł...
autor: kisza77
śr cze 01, 2011 9:11 pm
Forum: Aktualności z branży
Temat: Polerowanie Granitu
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 38552

Re: Polerowanie Granitu

jakie faktury, gdzie to poczytac?
autor: kisza77
śr cze 01, 2011 9:56 am
Forum: Aktualności z branży
Temat: Polerowanie Granitu
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 38552

Re: Polerowanie Granitu

to czekam na ta wolna chwile i interesuje mnie tylko dzis :)